Wielu młodych przedsiębiorców myśli o tym, by ich samochody stały się ich mobilnymi reklamami. Niestety spora część z nich ma mylne przekonanie dotyczące ceny tego rodzaju inwestycji – wydaje im się, że jest to drogie. Prawda potrafi być zupełnie inna.
Oklejenie samochodu – niedroga inwestycja
Ciężko jest podać jedną konkretną stawkę za oklejenie samochodu. Prawda jest taka, że wiele zależy od oklejanej powierzchni, rodzaju reklamy i wielu innych czynników. W większości przypadków tego rodzaju firmy będą nas zachęcały do indywidualnej wyceny. Nie ma się jednak co obawiać – może okazać się, że wyjdziemy na tym bardzo korzystnie. Sam pamiętam, jak po raz pierwszy udałem się do takiej firmy celem poznania ceny za oklejenie mojego samochodu. Okazało się, że cena była tak niska, że bez negocjacji na miejscu podpisaliśmy umowę. Po paru dniach mój samochód miał już naklejone loga i adresy mojej firmy. Wiem, że przełożyło się to pozytywnie na ruch w moim biznesie – przynajmniej kilku klientów powiedziało, że dowiedzieli się o mnie widząc mój samochód. Szybko wszystko podliczyłem. Okazało się, że oklejanie samochodów w korzystnej cenie może zwrócić się już po uzyskaniu zaledwie kilku klientów. Na pewno tak właśnie było w moim przypadku. Gdy tylko kupiłem następny samochód, swoje pierwsze kroki skierowałem do firmy zajmującej się oklejaniem aut. Tym razem cena była jeszcze korzystniejsza – kojarzyli mnie, że przyjechałem do nich już po raz drugi. Powiedzieli, że cenią sobie stałych klientów.
Za każdym razem byłem bardzo zadowolony z efektów ich pracy. Odpowiednio dobrane kolory potrafią sprawić, że samochód po oklejeniu będzie wyglądał jeszcze lepiej niż przed zabiegiem. Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie w przypadku moich aut.