Zmiana organizacji ruchu drogowego w nocy była bardzo trudnym zadaniem, zwłaszcza na ruchliwych odcinkach autostrady gdzie o każdej porze ruch samochodowy był znaczny. Nawet mimo użycia znaków odblaskowych i jaskrawych słupków ostrzegawczych, zdarzały się sytuacje w których kierowcy zwyczajnie nie zauważali tymczasowego ograniczenia ruchu.
Strzała świetlna z własnym zasilaniem
Problem z oznaczeniem miejsca wypadku był bardzo częsty w nocy, więc w końcu zdecydowaliśmy się na rozbudowanie wyposażenia, i zaopatrzenie się w oświetlenie ostrzegawcze, które miało być doskonale widoczne zarówno w dzień jak i w nocy. Do tego celu wybraliśmy strzały świetlne, montowane na przyczepach samochodowych, posiadające własne zasilanie dzięki któremu mogły być z powodzeniem używane w dowolnej porze dnia i nocy. Jedna taka strzała była wysoka na około półtorej metra, i mogła być ustawiona tak, by wskazywać kierunek zmiany ruchu. Dzięki bardzo mocnym lampom, zamontowanym w owych strzałach, i jaskrawej barwie ostrzegawczej na jaką były pomalowane, strzały były widoczne bardzo dobrze w nocy nawet z dużych odległości. Rozstawianie strzał nie było konieczne, gdyż były one na stałe zamontowane na przyczepach samochodowych. Wystarczyło więc zatrzymać pojazd w odpowiedniej odległości od miejsca wypadku i włączyć oświetlenie, by strzały mogły spełniać swoje zadanie.
Akumulatory, które zapewniały strzałom zasilanie, pozwalały na pięć godzin nieprzerwanej pracy, choć w razie potrzeby można było użyć zewnętrznego źródła zasilania, co było przydatne zwłaszcza podczas bardzo długich prac na drodze. Co więcej, przyczepy do których owe strzały zostały zamontowane nadal posiadały dużą przestrzeń transportową, i mogły bez trudu być używane do przewozu narzędzi.